Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Na https://bit.ly/3eDsBqX uzyskasz więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi specjalistów.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieustająco rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak przykładowo DuckDuckGo, Bing czy też Yahoo, wciąż najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w internecie, musi zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to możliwe bez wsparcia fachowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i udostępniło krótki kurs, jak rozpoznać solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanny monitoring stanu strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Pracownica firmy Google podkreśla również, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, nieraz dającym namacalne efekty przeważnie po paru miesiącach pracy.