Zamów audyt strony internetowej na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.
Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to sprawdzenie przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem różnych obszarów, między innymi finansowych i organizacyjnych, jak również analiza perspektyw rozwoju. Co, mając na uwadze powyższe, oznacza zatem audyt SEO? Jest to gruntowna analiza strony www, oceniająca przeróżne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, kod strony, strukturę nagłówków, prędkość ładowania się strony i wiele innych aspektów. Poza samym zestawieniem uchybień i błędów, w szczegółowym audycie SEO muszą być zamieszczone również sugestie co do rozwiązania wykrytych problemów.
Audyt SEO bada stronę internetową pod kątem dostępności, zawartości strony, zgodności ze standardami W3C, a także poprawności kodu. Ponadto sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek internetowych. Krótko mówiąc, audyt SEO zamawia się w agencji, by wykryła ona wszystkie dysfunkcje strony i – co najważniejsze – zaleciła rozwiązania, które pozwolą je naprawić.
Ile czeka się na płatny audyt SEO?
Online można znaleźć masa stron i narzędzi, dzięki którym w mgnieniu oka i bez ponoszenia żadnych kosztów wykonuje się audyt SEO strony internetowej. Plusy takiego rozwiązania? Cena oraz szybkość. Argumenty przeciw? Jest ich mnóstwo. Okrojone dema lub też bezpłatne narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, są bardzo niedoskonałe. Jeżeli już odkryją jakieś błędy na stronie, to na ogół nie wszystkie. Wiele błędów (m.in. w kodzie) dostrzec można tylko w czasie analizy wykonanej przez specjalistę w danym obszarze, a nie algorytm.
Na audyt SEO realizowany przez agencję należy zaczekać zwykle od kilku dni do około miesiąca. Czas na dostarczenie analizy powinien zostać sprecyzowany w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego wykonania. Audyt płatny pozwoli wykryć wszystkie istotne błędy obecne na stronie. Jeśli strona została postawiona na darmowym szablonie lub na platformie typu Magento czy Shoper, to problemów do naprawienia może być cała masa. Jeśli witryna wolno się wczytuje i ma wręcz zerową widoczność na najistotniejsze dla klienta frazy, to też są to oznaki, że zamówienie w zewnętrznej firmie SEO audytu będzie świetnym pomysłem.
SEO audyt – co pokaże, gdy będzie wykonany starannie
Rzetelnie zrealizowany audyt SEO może ujawnić szereg wad witryny, najczęściej:
- wolne wczytywanie się witryny w wersji na urządzenia mobilne oraz na komputer,
- błędy strony w wersji na komórki, takie jak zbyt wolne ładowanie się różnych elementów,
- nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
- poprawność w strukturze nagłówków,
- problemy z dostępem do witryny dla botów wyszukiwarek,
- przyczyny słabej widoczności witryny na frazy kluczowe,
- brak czy też źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
- brak tytułów i opisów meta,
- niska jakość treści na stronie,
- poprawność kodu witryny,
- faktyczna liczba zaindeksowanych podstron,
- brak bądź źle wykonana integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Analytics)
.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]