Czy warto wyświetlać się na pozycji “zero” w Google? Dowiedz się więcej o Direct answer i featured snippets

Google oferuje rozwiązanie “zero click search”, czyli odpowiedź na pytanie pojawia się bezpośrednio na stronie wyników wyszukiwania, co umożliwia szybkie uzyskanie informacji bez konieczności przeglądania wielu stron internetowych. Dowiedz się więcej o zaletach i wadach takiego rozwiązania. Wyjaśnienie najważniejszych pojęć…

Audyt Google Ads i jego możliwości

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale…

Kampanie Google Ads

Skuteczna reklama bez wątpienia jest kluczem do sukcesu. Precyzyjnie opracowane i dokładnie targetowane działania reklamowe pozwalają skutecznie zwiększać rozpoznawalność marki, generować ruch na stronie czy zwiększać poziom sprzedaży. Google Ads (dawniej Google AdWords) jest obecnie najbardziej efektywnym i jednocześnie najszybszym…

Jak pisać dobre teksty SEO?

Teksty SEO są niezwykle przydatne, można wykorzystać je na wiele sposobów. Najczęściej służą do budowania pozytywnego wizerunku, zwiększenia zainteresowania oferowanymi produktami i usługami. Mogą pełnić funkcję informacyjną i reklamową. Oczywiście jeśli artykuł SEO ma być skuteczny, to musi zostać odpowiednio…