W czym może pomóc zewnętrzna agencja reklamowa?

Wstąp do agencji PR Kraków, aby uzyskać fachową pomoc specjalistów

Działania reklamowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i opłacanie własnych oddziałów ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które z rzadka przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, papier firmowy oraz wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – plakatów, ulotek, stoisk targowych lub billboardów. Agencja reklamowa napisze też ciekawe, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, jak również opracuje strategię kontaktów z odbiorcami poprzez popularne portale, jak np. Twitter, Instagram i Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, sympozjów lub spotkań z klientami wymagających często wielopoziomowego planowania, takie zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanej i zżytej ze sobą grupy pracowników – należy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]