Strona przyjazna użytkownikowi? Intuicyjnie zbudowana aplikacja? Wiadomo, że odpowiedzią na te zagadnienie jest UI i UX. Ale co to tak naprawdę znaczy? Czy to tożsame pojęcia? Czym zajmuje się UI a czym UX? Czy to to samo? Przeczytaj i sprawdź,…

Strona przyjazna użytkownikowi? Intuicyjnie zbudowana aplikacja? Wiadomo, że odpowiedzią na te zagadnienie jest UI i UX. Ale co to tak naprawdę znaczy? Czy to tożsame pojęcia? Czym zajmuje się UI a czym UX? Czy to to samo? Przeczytaj i sprawdź,…
Odnotowałeś nagły spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała także pokazywać się w wyszukiwarce po wpisaniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Mimo ogromu zabiegów, domena nie poprawia swojej pozycji w Google? Wymienione symptomy wskazują na nałożenie filtru na stronę przez…
Budowanie prężnej strony online zobowiązuje do jej nieustannego rozmieszczania w przeglądarkach, aby była zauważalna dla odbiorców i pojawiała się wysoko w wynikach. Bany i filtry Google mogą być zastosowane na stronę, kiedy nasze zabiegi wywołują złamanie reguł uczciwej konkurencji. Przekonajmy…
Nienaturalne linki przychodzące są najistotniejszym motywem, przez który na witrynę online może zostać nałożony filtr Google. Czy jest możliwość uniknięcia tych groźnych kar? Unikaj nienaturalnych linków przychodzących Nienaturalne linki przychodzące to implikowanie nadmiernej liczby odnośników kierujących internautów na naszą witrynę…
Założenie strony internetowej to nie wszystko. Istotne jest, żeby była ona chętnie odwiedzana przez internautów. Jednak co można zrobić, aby nasz portal cieszył się zainteresowaniem? W tym celu wykonuje się optymalizację. Na czym polega optymalizacja strony internetowej? Optymalizacja polega na…
Optymalizacja sklepu internetowego to zbiór procesów niezbędnych do pozycjonowania strony w przeglądarce Google. Opiera się na zaimplementowaniu w witrynie dobrze dopasowanej tematyki, grafik oraz fraz, które pozwolą potencjalnym klientom na szybkie trafienie na nas w globalnej sieci. Sprawdźmy jak uzyskać…